Moneta Money Bank – i přes poutavé reklamy to nešlape
Mít svou vlastní společnost je někdy radost, jindy je to velká starost. Lidé si říkají, že se dají do podnikání, ale hlavně v současné době se musí počítat s tím, že se setkáme opravdu s velkým konkurenčním bojem, kterému musíme umět čelit. Ostatně mít svou vlastní společnost je zejména o vytrvalosti a o tom, abychom se stále snažili vykazovat zisky. Právě zisky jsou totiž hlavním problémem řady společností. Aktuální ekonomika společnostem nějak nepřeje, proto se většina z nich potýká s poklesem zisku, který je takový varovný signál, díky kterému bychom si měli uvědomit, že je třeba na změnu. Pakliže si to neuvědomíme, brzy se naše společnost může dostat až na úplné dno.
Mezi společnosti, které v posledním čtvrtletí vykazují mírné či velké poklesy zisků, se řadí i skupina ČEZ, která se zabývá dodávkou elektřiny a plynu. Nejedná se však o jedinou společnost, jež se potýká s takovým ne zrovna chvályhodným výkonem. Mezi spíše ztrátové společnosti nyní patří i Moneta Money Bank, kterou známe především díky televizním reklamám, v nichž je hlavním hrdinou veterinář a mluvící kocour.
Meziroční pokles až o tři a půl procenta
Bankovní služby jsou v současné době ne zrovna lákavé sousto pro mnoho lidí. Nikdo nestojí o spořicí účty, které nám peníze nezvýhodní, ale spíše nám ty peníze sní inflace, která je zejména v tomto roce opravdu kolísavá. Pakliže bychom se měli zabývat konkrétním poklesem společnosti Moneta Money Bank, jedná se o tři a půl procenta. Čistý zisk po zdanění byl totiž pouze jen miliarda korun, či něco málo přes miliardu. Tyto své ne příliš chvályhodné výsledky oznámila banka v uplynulých dnech. Objem meziročních úvěrů však kupodivu vzrostl, a to o pět celá sedm procent.
Zvyšování zisků je však pouze zatím jen vroucím přáním společnosti. Moc dobře má totiž na paměti, že se budou v následujících měsících zvyšovat nejspíše náklady na servisní smlouvy.