Poutavé texty v online reklamě přitahují pozornost

Online reklama a poutavé texty, tady se bavíme především o reklamě Google či Seznamu, kde je možné vytvořit poutavé reklamní texty spolu s vizuály. Jedná se o PPC reklamu, tedy Pay Per Click. Kvalitní PPC reklama se neobejde bez kvalitního textu. V případě, že texty nejsou dostatečně propracované, stává se jedno – reklamy nejsou tak atraktivní, jak byste si sami přáli. A žádáte marketingovou agenturu o její pomoc. Než se například uchýlíte k odborníkům a rozhodnete se sami dát si ještě šanci, vyvarujte se několika zásadních chyb, jež v PPC reklamách nacházíme nejčastěji.

Příliš mnoho klíčových slov

Ano, PPC reklama je jednoznačně o využití správných klíčových slov, ale i v tomto případě platí, že všeho moc škodí. Pokud se rozhodnete investovat do PPC reklamy, nedělejte to samé jako před dvaceti lety, kdy se na počet klíčových slov skutečně hrálo markantně.

Naopak se soustřeďte i na další aspekty, které vedou k efektivním reklamním kampaním. Na mysli máme například neopomíjení řádné výzvy k akci, která bude přesně popisovat to, co chcete, aby oslovený potenciální zákazník učinil.

Nulová výzva k akci

Takzvané „call to action” tlačítko má velkou moc, a to nejen na sociálních sítích, kde se na něj markantně bohužel také zapomíná, ale také i v PPC reklamách má nezastupitelnou roli. Nezapomeňte na to, že světem internetu koluje dnes a denně obsahu a obsahu a sázet na to, že člověk udělá, co po něm vlastně chcete jenom za předpokladu, že to vyplývá z textu, to se nevyplácí. Člověka musíte ke konkrétní akci popostrčit opravdu okatě.

Proto mu přímo řekněte, co má udělat, až dojde na konec textu. Má si rezervovat termín konzultace, objednat si u vás službu nebo koupit nějaké konkrétní zboží?

Bojíte se trendů a novinek

V případě PPC reklamy máme často tendenci sázet pouze na to, co známe a co v minulosti fungovalo. A to i při sepisování textů. Bohužel to už dávno není jenom o tomto. Online marketing je měnící se obor, kterému bychom se správně měli co nejvíce přizpůsobovat. A zkoušet novinky a trendy ve chvíli, kdy jsou takzvaně „na stole”, protože v ten moment jsou těm, kdo je zkouší a testují, zdrojové platformy nejvíce nakloněny.